وَإِن يَکَادُ الَّذِينَ کَفَرُوا لَيُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

مرد شدن پسرم- آخه پوشک نداره دیگه

مرد شدن پسرم- آخه پوشک نداره دیگه

دوهفته ای میشه دارم سعی میکنم از پوشک بگیرمت جوجه طلا.

یه هفته پوشک بودی و هی میبردمت دستشویی و الان هم یه هفته است که دیگه پوشک نیستی خیلی خوب فهمیدی که داستان از چه قراره امروز تمام جیشت رو بهم خبر دادی.

ولی روزای قبلی یکی درمیون خبر میدادی خونه دیگه کاملا نجس شده .فدای سرت عزیزم دیگه وقت فرش شستنمون شده

امروز پارک بودیم گفتی جیش ولی هر کاری کردم جیش نکردی تا که رفتیم خونه خاله .خیلی طول کشید ها موندم چطور نگه داشتی .ای ولا که قوی شدی

پسرم واسه خودش مردی شده ماشاالله

این یه هفته خونه کسی نمیریم ، فقط پارک و باغ خونه آقا جوشکار که همیشه اونجا بودیم یه هفته است نرفتیم آخه میترسم مامان جون اگه جیش کنی دیگه خیلی بد میشه

این هم خودم فتوشاپ کردم دوسش دارم حتما یه روز چاپ میکنم میچسبونم توی اتاقت

دوست دارم پسرنازم



نظرات شما عزیزان:

عمه
ساعت6:27---5 خرداد 1394
شیطون عمه.اونقد طلا شدی .اونقد بامزه حرف میزنی که میخوام بخورمت.یک سره دوست داری بری موتور سواری.هی دست اقاجونا یا عمو رو میگیری میکشی میگی موتور سواری موتور سواری.هر موقع علی اقا رو هم میبینی میگی علی اقا سوییچ با ماشین.اصرار و اصرار تا باهات راه بیاد.به گوجه سبز میگی قاقاله منظورت چاقاله است.به علی اقا خیلی ارادت داری.هفته پیش که علی اقا از بیرون اومد بیست بار گفتی علی اقا سلام.باز دوباره چند دقه بعد علی اقا سلام. . .

سفره ناهار پهنه هر چی میگیم بیا بخور.هی می ری دنبال علی اقا میگی علی اقا بیا علی اقا بیا.

موقع غذا خوردن پا میشی دور سفره می چرخی یکی یکی. همه رو صدا میزنی و هلشون میدی.راستی گاهی هم به من میگی نجه.الهی دورت بگردم.به عمو هم میگی عمو اسی.خیلی وروجک پرچونه و خود شیرینی هستی.همه دوست دارن.


عمه
ساعت5:57---12 ارديبهشت 1394
الهی دورت بگردم عمه.جمعه قبل حدود یکی دوساعت بامن بودی شیش بار گفتی جیش. پنج بارش و راست گفتی.دورن بگرده عمه به نظر من خیای پسر باهوشی هستی.زود یاد گرفتی جیشتو بگی.افرین نفس عمه.این روزا هر روز به عمه زنگ میزنیو عمه رو شارز میکنی.فدات شم کوپول طلای عمه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نمايش باکس نظرات
بستن باکس نظرات